ارایشی گناوه

پخش عمده لوازم ارایشی

ارایشی گناوه

پخش عمده لوازم ارایشی

بازرگانی داهاتو بزرگترین پخش لوازم ارایشی 09147984430

بایگانی
  • ۱
  • ۰

پنکک فوتو فیلتر اسمش باکس - PHOTO FILTER POWDER FOUNDATION smashbox

توضیح محصول پنکک فوتو فیلتر اسمش باکس – PHOTO FILTER POWDER FOUNDATION smashbox :

– پنکک فشرده و مخملی ، تکنولوژی فیلترینگ در عکسها ، ماندگاری بالا ، ضدچروک و پیری ، مانند پنکک های دیگر برندها به هیچ وجه حالت گچی نداشته و بسیار پوشش مخملی و یکدست به شما هدیه میدهد . ماندگاری ۸ ساعته ، کنترل کننده چربی پوست ، دارای اسفنج دوطرفه که از هر دو سو قابل استفاده میباشد .

– این محصول خود یک فیلتر فتوشاپ بر روی صورت شماست . این محصول نه تنها صورت شما را مانند روتوش عکاسی بر روی موبایلتان صاف میکند بلکه با استفاده از تکنولوژی پلیمری فوتوست که در بانداژهای مایع جدید استفاده میشود

که کاملا بر روی پوست می چسبد ، شما همیشه می توانید برای داشتن یک پوست کاملا کاور شده بر روی این محصول حساب کنید . با این پودر سبک مخملی صورت خود را بلور و لیفت شده نمائید این محصول همانند فیلترهای اینستاگرامی پوست را کاملا شاداب و جوان نشان می دهد.

– این محصول که از این پس مانند یک اپلیکیشن واقعی برای شما عمل میکند فقط کافیست با استفاده از کمی ضربه زدن بوسیله پد مخصوص خود بر روی قسمت مرکزی صورت کار خود را آغاز کنید

به این خاطر که این قسمت از صورت مهمترین قسمتی است که اختلاف رنگی و چربی پوست را در خود دارد حال زمان آغاز کار فرا رسیده ، فقط کافیست مقداری از این پودر را به نواحی دیگر پوست پخش کرده و جهت لیفت دادن به صورت آنرا به سمت بالا بکشید طراحی ۲ طرفه اسفنج داخلی این محصول بدون شک کار شما را با این پودر آساتر می سازد .

– از قسمت مخملی این اسفنج جهت شاین دادن در حد معمولی کاور پوست و از قسمت نرم طرف دیگر این اسفنج برای کاور کل پوست استفاده کنید که در این صورت پوست شما کاملا پر طراوت و شاداب و بسیار بسیار شگفت انگیز جلوه می کند .در دنیای مجازی امروزی که هر کس عکاس خود می باشد هیچ محصول دیگری نمیتوانست جایگزین این پودر خارق العاده شود.

در باره ی برند اسمش باکس – smashbox

بدون شک تمام کسانی که در حیطه آرایش و لوازم آرایشی فعالیت دارند برند استی لودر (Estée Lauder) را بخوبی می شناسند .

این برند آمریکائی که در نیویورک – منهتن در سال ۱۹۴۶ تاسیس شد جزو اَبَرکمپای های آرایشی در جهان است .

استی لودر فعالیت خود را در مدتی کوتاه در کالیفرنیا ، واشنگتن ، نیویورک و کانادا توسعه داد و به موفقیت های چشمگیری دست یافت .

در سال ۲۰۰۴ در کانادا کمپانی MAC را راه اندازی کرد و طی ۶ سال تجربه و تحقیق در اول جولای ۲۰۱۰ کمپانی smashbox را در کالیفرنیا تاسیس کرد .

پس پرواضح است که تمام کم و کاستی های شرکت MAC در این کمپانی جدید اصلاح شده و برندی خارق العاده به بازار جهانی ارائه شد .

بطوریکه در سال ۲۰۱۳ شرکت اسمش باکس ۶/۲۵ برابر شرکت MAC درآمد زائی داشته و طرفداران MAC را بسمت خود جلب کرد .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی