ارایشی گناوه

پخش عمده لوازم ارایشی

ارایشی گناوه

پخش عمده لوازم ارایشی

بازرگانی داهاتو بزرگترین پخش لوازم ارایشی 09147984430

بایگانی
  • ۱
  • ۰

هوش مالی چیست و چه تاثیری در پولدار شدن دارد؟

همیشه با خودم فکر می‌کردم که چرا بعضی از افراد خیلی راحت پول در‌می‌آورند، ولی نوبت من که می‌شود انگار پول از من فرار می‌کند. گاهی در خودم یا اطرافیانم به دنبال ایراد کار می‌گشتم. به‌تازگی فهمیده‌ام که برای پولدار شدن هم باید باهوش بود، البته هوشی متفاوت از IQ. در ادامه به بررسی مفهوم هوش مالی پرداخته‌ایم تا راز سربه‌مهر پول درآوردن را فاش کنیم.

هوش مالی مفهومی ذهنی است که به عملکرد یا کارهای خاصی اشاره دارد که ثروت را به زندگی شما می‌آورند.

  • ۹۷/۰۴/۰۲
  • کرم شمعدانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی