ارایشی گناوه

پخش عمده لوازم ارایشی

ارایشی گناوه

پخش عمده لوازم ارایشی

بازرگانی داهاتو بزرگترین پخش لوازم ارایشی 09147984430

بایگانی
  • ۱
  • ۰

استند ۲۴ جینی مداد لب هدی بیوتی بافت نرم ماندگاری ۱۲ ساعته ۲۴ رنگ جذاب و به روز

ماندگاری بالا
دارای رنگدانه‌های غنی
دارای بافتی کرمی و نرم
ضد آب
به هیچ وجه پخش نمی شود
به لب‌ها حالت مناسبی می‌دهد
دارای طیف رنگ‌های بسیار متنوع و زیبا
در تمام طول روز تازگی آن رو لب‌ها حفظ می شود

چگونگی برجسته کردن لب ها با استفاده از خط لب

با کشیدن خط لب می توانید لب‌ های باریک و بی حالت خود را قلوه ای کنید و حتی با داشتن لب‌ های نا متناسب می‌ توانید به لب‌ ها فرم دهید و نقص لب‌ های خود را پنهان کنید.
خط لب نرم و روان میتواند گزینه خوبی برای کشیدن یک خط لب عالی برای شما باشد.
اگر دوست دارید هنگام آرایش، برجستگی لب ها بیشتر شده و برآمدگی آن ها نیز بیشتر دیده شود بهتر است برای لب های باریک حتما اول از یک مداد لبی که کمی پر رنگ تر از رژ است استفاده کرده و خط لبی دور لب، اما زیر خط اصلی و البته مماس با آن بکشید و با انگشت رنگ مداد را بر روی کل لب پخش کنید و بعد رژ لب خود را بزنید. این کار کمی لب شما را از حد معمول پهن تر نشان می دهد.
اما کاری که برای برجسته دیده شدن آن در پایان انجام می دهید این است که با یک مداد سفید، خطی کامل و تنها زیر لب و پایین خط لب خود می کشید .
در مورد لب های پهن و درشت لازم نیست که خط لب خارج از خط اصلی لب کشیده شود. بلکه آن را در جای خود کشیده و رژ بزنید. فقط برای برجسته شدن آن خط سفید را با مداد سفید تنها در زیر لب و فقط وسط آن بکشید.
لازم به ذکر است تفاوت کشیدن خط سفید لب های پهن با لب های باریک، در این است که در مورد لب های باریک خط سفید کاملی در زیر لب پایین کشیده خواهد شد اما در مورد لب های پهن تنها این خط سفید در وسط لب کشیده می شود و دو طرف آن به رنگ همان خط لب خواهد بود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی