ارایشی گناوه

پخش عمده لوازم ارایشی

ارایشی گناوه

پخش عمده لوازم ارایشی

بازرگانی داهاتو بزرگترین پخش لوازم ارایشی 09147984430

بایگانی
  • ۰
  • ۰

رژلب مایع مات اسمش باکس - ALWAYS ON MATTE LIQUID LIPSTICK smashbox

یکی از خاصترین و پرطرفدارترین محصولات اسمش باکس ، رژ لب مایع مات برگرفته از تکنولوژی پلیمری !

توضیح محصول :
– یکی از خاصترین و پرطرفدارترین محصولات اسمش باکس ، رژ لب مایع مات برگرفته از تکنولوژی پلیمری که باعث ماندگاری بالای آن به مدت ۸ ساعت شده و در طول این مدت دقیقا مانند همان ساعات اولیه استفاده است به بازار آمد.

– این رژ لب بسیار بسیار یکدست و مخملی به قدری سبک بوده که شما به هیچ وجه وجود آن را روی لب احساس نمیکنید . این در حالیست که وجود پرایمر مغذی و تقویتی موجود در فرمول ساخت آن باعث میشود پوست لب بسیار نرم شده و مجموع روغنهای موجود در آن به بازسازی بافت پوستی لب کمک شایانی میکند .

– این رژ بسیار وسوسه انگیز در ۴۲ طیف رنگی مختلف تولید شده و کاملا ضد آب میباشد . از آنجایی که کمتر کسی در یک مهمانی یا مجلس به فکر تجدید آرایش لب خود است این رژ فوق العاده با کیفیت ، خیال شما را در این زمینه کاملا راحت میکند ، شما احتیاجی به استفاده مجدد از این رژ در کل طول مدت میهمانی نخواهید داشت .

– خانم Lilly Singh سوپر استار مطرح آمریکایی ، کمدین معروف و هنرمند به نام این کشور که در یوتیوب بیش از ۸ میلیون طرفدار دارد از جمله کسانی است که از هیچ رژ لبی جز این رژ معروف به Bawse استفاده نمیکند . وی در همان ملاقات اول آمادگی خود را جهت همکاری برای تبلیغات این محصول اعلام داشت و در تبلیغات خود به این موضوع همیشه اشاره دارد که در مواقعی که منتظر اتفاقات خاص هستید 🙂 حتما از این رژ استفاده کنید .

– همانطور که بیان شد این رژ لب خود داری زیرساز لب بوده نه تنها مانند دیگر رژهای ماندگار پوست پوست نمیشود بلکه بافت لب را نرم و نرمتر میکند به طوریکه احساس خوشایندی پس از استفاده این محصول به شما دست خواهد داد .

تکنولوژی پلیمری آن باعث ماندگاری طولانی مدت رژ شده و کاور بالای آن با یک بار کشیدن اپلیکاتور کل لب را پوشش میدهد . این اپلیکاتور بسیار حرفه ای طوری طراحی شده که کلیه خطوط و فرورقتگیهای پوست لب را کاملا پر میکند و تحت هیچ شرایطی رژ مایع از روی آن چکه نمینماید . این رژ احتیاجی به تکان دادن قبل از مصرف ندارد ماسیده نمیشود و کاملا ضد آب میباشد .

– جهت استفاده از این محصول فقط کافیست یک بار اپلیکاتور را از محفظه خارج کرده و کل لب را با همان یک بار آرایش کنید .

– جهت پاک کردن این رژ از محلول ها وشیر پاک کن های چرب استفاده کنید …

در باره ی برند اسمش باکس – smashbox

بدون شک تمام کسانی که در حیطه آرایش و لوازم آرایشی فعالیت دارند برند استی لودر (Estée Lauder) را بخوبی می شناسند .

این برند آمریکائی که در نیویورک – منهتن در سال ۱۹۴۶ تاسیس شد جزو اَبَرکمپای های آرایشی در جهان است .

استی لودر فعالیت خود را در مدتی کوتاه در کالیفرنیا ، واشنگتن ، نیویورک و کانادا توسعه داد و به موفقیت های چشمگیری دست یافت .

در سال ۲۰۰۴ در کانادا کمپانی MAC را راه اندازی کرد و طی ۶ سال تجربه و تحقیق در اول جولای ۲۰۱۰ کمپانی smashbox را در کالیفرنیا تاسیس کرد .

پس پرواضح است که تمام کم و کاستی های شرکت MAC در این کمپانی جدید اصلاح شده و برندی خارق العاده به بازار جهانی ارائه شد .

بطوریکه در سال ۲۰۱۳ شرکت اسمش باکس ۶/۲۵ برابر شرکت MAC درآمد زائی داشته و طرفداران MAC را بسمت خود جلب کرد .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی