ارایشی گناوه

پخش عمده لوازم ارایشی

ارایشی گناوه

پخش عمده لوازم ارایشی

بازرگانی داهاتو بزرگترین پخش لوازم ارایشی 09147984430

بایگانی
  • ۱
  • ۰

پرایمر فوتو فینیش اکونیک اسمش باکس - smashbox PHOTO FINISH ICONIC PRIMER STICK

توضیح محصول  پرایمر فوتو فینیش اکونیک اسمش باکس – smashbox PHOTO FINISH ICONIC PRIMER STICK  :

– استیک مات کننده ۱۲ ساعته پوست که به طور خارق العاده ای چربی پوستهایی که از برق چربی صورت گلایه مند هستند را به طور کامل برطرف میکند .

– این مات کننده را هم میتوانید به کل صورت ، پشت پلکها و یا منطقه T (تی زون) زده و دیگر نگران چرب شدن و یا برق افتادن پوست خود نباشید .

 

– در بررسی انجام شده بر روی مصرف کنندگان پس ار استفاده ۷ روزه از این کرم :۹۹% معتقد بودند که به کلی شاین و چربی پوستشان از بین رفته است .

۹۸% از خشک نبودن این محصول در عین حال که آنتی گریس است متعجب بودند . ۹۵% اعتقاد داشتند سطح پوستشان پس ار استفاده یک هفته ای این محصول بسیار نرم و بافت آن یکدست تر شده است .

۹۵% از بسته شدن منافذ پوست خبر میدادند . ۹۴% اذعان داشتند پوستشان حالت بلوری پیدا کرده ۹۳% به تثبیت کنندگی و ماندگاری عجیب ارایش خود اشاره میکردند …..

 

– با برق و چربی پوست خداحافظی کنید و آرایش شیک مات داشته باشید .

 

– زیرساز ، مات کننده ، محصول لاکچری کننده ارایش ، نرم و لغزنده کننده بسیار قوی پوست به پوست حالت بلور فتوشاپ میدهد پوست را به مدت ۱۲ ساعت بی آنکه پوست را خشک کند کاملا برطرف میسازد .

تثبیت کننده ارایش قابل استفاده بسیار آسان و سریع بواسطه سر استیکی محصول بسیار بسیار سبک بر روی پوست

 

– بر روی هر قسمت از پوست که احساس میکنید چربی بیشتری دارن یا شاین زیادی در ارایش ایجاد میکند این استیک را مالیده و با نوک انگشتان آن را فید و به صورت ضربه ای فید نمایید . این مات کننده را هم میتوان به تنهایی هم به عنوان زیرساز استفاده کرد .

در باره ی برند اسمش باکس – smashbox

بدون شک تمام کسانی که در حیطه آرایش و لوازم آرایشی فعالیت دارند برند استی لودر (Estée Lauder) را بخوبی می شناسند .

این برند آمریکائی که در نیویورک – منهتن در سال ۱۹۴۶ تاسیس شد جزو اَبَرکمپای های آرایشی در جهان است .

استی لودر فعالیت خود را در مدتی کوتاه در کالیفرنیا ، واشنگتن ، نیویورک و کانادا توسعه داد و به موفقیت های چشمگیری دست یافت .

در سال ۲۰۰۴ در کانادا کمپانی MAC را راه اندازی کرد و طی ۶ سال تجربه و تحقیق در اول جولای ۲۰۱۰ کمپانی smashbox را در کالیفرنیا تاسیس کرد .

پس پرواضح است که تمام کم و کاستی های شرکت MAC در این کمپانی جدید اصلاح شده و برندی خارق العاده به بازار جهانی ارائه شد .

بطوریکه در سال ۲۰۱۳ شرکت اسمش باکس ۶/۲۵ برابر شرکت MAC درآمد زائی داشته و طرفداران MAC را بسمت خود جلب کرد .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی