ارایشی گناوه

پخش عمده لوازم ارایشی

ارایشی گناوه

پخش عمده لوازم ارایشی

بازرگانی داهاتو بزرگترین پخش لوازم ارایشی 09147984430

بایگانی
  • ۱
  • ۰

کرم استودیو اسکین 15 ساعته اسمش باکس

توضیح محصول کرم استودیو اسکین ۱۵ ساعته اسمش باکس – STUDIO SKIN 15 HOUR smashbox :

– کرم پودر ۱۵ ساعته با پوششی فوق العاده، آبرسان ، تغذیه کننده پوست ، کنترل کننده چربی ، ضد آب و تعریق ، پوششی خارق العاده ، یکدست و بدون نقص ، از بین برنده خطوط و منافذ چهره ، دارای ۱۶ طیف رنگی متناسب با انواع رنگ پوست .

– امروزه همه کسانی که با گریم و لوازم ارایش سر و کار دارند بخوبی واقفند که داشتن پوستی صاف ، بشاش ، جوان ، با طراوت و بدون نقص از لازمه های یک آرایش حرفه ایست .

– کرم استودیو اسکین این شرکت با ماندگاری ۱۵ ساعت خود بدون احتیاج به استفاده مجدد در کل طول مدت روز کلیه این خصوصیات را در بر دارد ! شاهکاری از کرم پودر که در زیر همه نوع نور در روز و شب تست شده و به بازار عرضه گردیده .

– این کرم فوق العاده با پوشش بسیار بالا و کاور کاملا مخملی فاقد چربی بوده و خاصیت هیدراته و آبرسانی دارد . این کرم هرگونه برق حاصل از چربی پوست را از بین برده و بافتی ابریشمی به پوست هدیه میدهد .

ماندگاری بالای این کرم در کنار ضد آب و تعریق بودن آن از ویژگیهای بارز این کرم میباشد . جالب اینکه استفاده از این کرم در صبح در محل کار بیرون از منزل در زیر نورهای متعدد آتلیه اسمش باکس تست شده و تا شب هنگام با نور کم نیز همان بافت ساعات اولیه استفاده را داراست !!

مهمتر از همه اینکه مصرف کننده هیچگاه نگران آسیب رسیدن به پوست خود نمیباشد بلکه میداند کرمی استفاده کرده که آبرسان و مغذی پوست اوست !!

– این کرم بر عکس کرمهای موجود در بازار فاقد هرگونه پارابن ( ماده هورمونی موجود در لوازم آرایشی ) ، سدیم لوریل سولفات (ماده شیمیایی موجود در لوازم آرایشی که استفاده مداوم از آن باعث سرطانهای پوستی میشود ) و هر گونه اسانس و چربی بوده و همین امر این محصول را از دیگر کرمهای بازار آرایش متمایز میکند .

در باره ی برند اسمش باکس – smashbox

بدون شک تمام کسانی که در حیطه آرایش و لوازم آرایشی فعالیت دارند برند استی لودر (Estée Lauder) را بخوبی می شناسند .

این برند آمریکائی که در نیویورک – منهتن در سال ۱۹۴۶ تاسیس شد جزو اَبَرکمپای های آرایشی در جهان است .

استی لودر فعالیت خود را در مدتی کوتاه در کالیفرنیا ، واشنگتن ، نیویورک و کانادا توسعه داد و به موفقیت های چشمگیری دست یافت .

در سال ۲۰۰۴ در کانادا کمپانی MAC را راه اندازی کرد و طی ۶ سال تجربه و تحقیق در اول جولای ۲۰۱۰ کمپانی smashbox را در کالیفرنیا تاسیس کرد .

پس پرواضح است که تمام کم و کاستی های شرکت MAC در این کمپانی جدید اصلاح شده و برندی خارق العاده به بازار جهانی ارائه شد .

بطوریکه در سال ۲۰۱۳ شرکت اسمش باکس ۶/۲۵ برابر شرکت MAC درآمد زائی داشته و طرفداران MAC را بسمت خود جلب کرد .

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی