ارایشی گناوه

پخش عمده لوازم ارایشی

ارایشی گناوه

پخش عمده لوازم ارایشی

بازرگانی داهاتو بزرگترین پخش لوازم ارایشی 09147984430

بایگانی
  • ۱
  • ۰

پرایمر و ابرسان مک – MAC PREP + PRIME MOISTURE INFUSION

پرایمر و ابرسان مک

mac PREP + PRIME MOISTURE INFUSION

برند: MAC

رنگ: بی رنگ
حالت : ژله ای
احساس سبکی روی پوست
دو کاره، هیدارته کردن پوست و پرایمر
پوست را روغنی و خیس نمیکند
جلوه پوستی شاداب و سرزنده
پکیج بسیار زیبا و شیک
مناسب استفاده روزانه و مهمانی ها
ایجاد پوستی صاف و یکنواخت
تثبیت آرایش
حجم: ۵۰ میلی لیتر

 

پرایمر و ابرسان مک –mac PREP + PRIME MOISTURE INFUSION دو کابرد دارد، پوست را آبرسانی کرده و به علاوه پرایمر هم می باشد، به عبارت دیگر پوست را برای مرحله ی بعد یعنی کرم پودر زدن آماده میکند و ماندگاری آرایش شما را بالا برده و پوستتان را زیبا و جوان و سرزنده نشان میدهد،

از این محصول به تنهایی و در صورتی که نمیخواهید آرایش کنید نیز میتوانید استفاده کنید و پوست خود را سریعا و با مقدار بسیار کم از این پرایمر آبرسانی کنید. امتیاز دیگر پرایمر و سرم آبرسان مک (MAC Prep + Prime Moisture Infusion Serum) این است که با مقدار کمی از آن میتوانید کامل پوست خود را پوشش دهید.

 

بلاگ داهاتو معرفی برند مک – MAC 

مَک یک برند تخصصی آرایش حرفه ای و جزو زیر مجموعه ی شرکت استی لودر می باشد و دفتر مرکزی اش در نیویورک واقع است .

مک در سال ۱۹۸۴ در تورنتو تاسیس شد و در آغاز با هدف فروش به  آرایشگران حرفه ای و میک آپ آرتیست ها و مدل های حرفه ای تولید میشد.

پس از مرگ ناگهانی طراح پایه گزار آن فرانک آنجلو در سال ۱۹۹۷ شریکش هم تصمیم گرفت تا سهام خود را تماما به استی لودرواگذار کند.

امروزه محصولات آرایشی مک بخاطر طراحی شیک و تنوع رنگهای جذاب و باکیفیت اش یکی از سه برند مشهور و پرفروش در دنیا ی آرایش و طراحی میک آپ محسوب میگردد.

صندوق مالی مک که در ۱۹۸۴ تاسیس شده است موفق شد در جمع آوری اعانه برای مداوای بیماری ایدز بیش از ۳۸۰ میلیون دلار که از فروش روژلب و برق لب اش حاصل شده بود،

به صندوق کمک به بیماری ایدز واریز کند، و در سال ۲۰۱۰ دو میلیون دلار دیگرهم برای کمک به مبارزه علیه خشونت بر زنان اهدا کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی