ارایشی گناوه

پخش عمده لوازم ارایشی

ارایشی گناوه

پخش عمده لوازم ارایشی

بازرگانی داهاتو بزرگترین پخش لوازم ارایشی 09147984430

بایگانی
  • ۰
  • ۰


روغن خراطین یکی از شناخته شده‌ترین داروهای قدیمی و موثر طب سنتی ایران است و برگرفته از کتاب قانون بوعلی و دیگر کتب طبیبان کهن ایرانی می‌باشد.

نتیجه تصویری برای روغن خراطین

در گذشته برای ایجاد چاقی و حجم در یک موضع خاص، از روغن خراطین استفاده میکردند. و امروزه این روغن شناخته و معروف شده استفاده‌های متداولی هم آقایان و هم خانم‌ها از آن میکنند.

 


بیشترین استفاده ای که از روغن خراطین میشود شامل:


بزرگ کننده آلت در آقایان ، برای حجم دهندگی و بزرگ کردن سینه در خانمها، رشد و حجم باسن، چاق کردن صورت، ایجاد حجم گونه و لب، رشد دهنده عضلات بدن، رفع چین و چروک پوست ، جهت رفع لکهای صورت و ...

یکی از ویژگیهایی که روغن خراطین دارد این است که اثر آن ماندگار میباشد و موقت نیست. زیرا حجمی که ایجاد میکند در اثر تشدید جریان خون و تغذیه عضلات در موضع مورد نظر و در نتیجه ایجاد رشد میباشد و چاقی ایجاد شده در اثر این رشد شکل میگیرید و در نتیجه ماندگار است.

بسیار افراد که میخواهند عوارض روغن خراطین را بدانند، در نظر داشته باشند که از ویژگیهای دیگر این روغن اینست که هیچگونه عارضه ای ندارد و حتی افراد برای رفع چین و چروک دورچشم نیز از آن استفاده میکنند. در نتیجه دارویی که برای اطراف چشم که حساس‌ترین اندام است، زیان بار نیست، مسلماً برای دیگر اندامهای بدن نیز مضر نمیباشد. البته به این شرط که روغن خراطین اصل باشد.

آنچه که در خصوص روغن خراطین اهمیت دارد اینست که باید مصرف این روغن مستمر و منظم انجام شود تا دوره‌ی رشد دهی آن کامل شود.

روغن خراطین در اصل روغن کرم خاکی است و از سفارشات حکمی بوعلی سینا در کتاب قانون است. خراطین نام کرم خاکی است که در طی مراحلی خاص به روغن خراطین تبدیل میشود. طرز تهیه روغن خراطین در مقاله ای در همین سایت تئوری توضیح داده شده است.

خواص روغن خراطین یا روغن زالو، دقیقا مثل هم است و با این تفاوت که روغن خراطین ترجیحاً بهتر از روغن زالوهای موجود است.


افراد بسیاری از روغن خراطین نتایج خوب گرفتند. بسیاری آقایان برای رشد اندام تناسلی و بسیاری خانمها برای رشد سینه ها و چاقی صورت و گونه، از تاثیر خوب این روغن اعلان رضایت داشتند. و به همین منظور مصرف روغن خراطین میراکل رایج شده و حتی از سوی برخی پزشکان نیز این مارک معرفی میشود.

روغن خراطین میراکل تمامی خصوصیات یک روغن خراطین اصل را دارا بوده و مورد تأئیدات آزمایشی و سفارش بسیاری از اطبای معتبر طب سنتی میباشد.

تأکیداَ : از مصرف روغنهای خراطین با عناوین و تبلیغات متنوع چه داخل مغازه ها و چه اینترنت اجتناب نمائید و برای اطمینان خاطر از اصل و خالص بودن روغن خراطین، حتماً توجه داشته باشید که مارک (میراکل) باشد.


نمایندگی مستقیم محصولات میراکل، بهترین و معتبرترین راه برای تهیه مارک اصلی میراکل میباشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی